Geoblog.pl    trampy    Podróże    Azja i tam gdzie nas trampy poniosą    na dachu swiata

na dachu swiata

Chiny
Chiny, Shigatse

Od kilku dni jestesmy w Tybecie.Aby dostac sie na dach swiata musielismy wykupic wycieczke przez agencje turystyczna w Kathmandu.Jest to jedyny sposob zeby dostac sie w to cudowne miejsce.
Jest przepieknie,wokol nas rozposcieraja sie bajeczne krajobrazy.Mozemy smialo powiedziec,ze jest to najpiekniejsze miejsce w jakim bylismy.Przed przyjazdem ogladalismy mnostwo fotek itp. lecz widoki na zywo bija na glowe wszystkie zdjeciowki.Karty z aparatow fotograficznych napelniaja sie w mgnieniu oka:)
Jestesmy oczarowani tym miejscem ciekawa kultura i przesympatycznymi ludzmi,ktorzy non stop nas pozdrawiaja.Swiatynie sa niesamowicie pieknie zdobione wrecz z przepychem.

Nasza trasa: Kathmandu - Lhasa (865km)
z postojami na noclegi w: Nyalam,Lhatse,Shigatse,Gyantse

PS.Widzielismy Mt. EVERESTA!!! :)

Raf
Raf - 2010-05-14 12:20
Ale wyjebane miejsce w kosmos musze tam wpasc na weekend i jakiegos bronka zrobic z tymi milusmymi czlowieczkami co im zeby rosna w bok.pzdr

Monika i Michał
Monika i Michał - 2010-05-17 00:25
udało Wam się nas porządnie wkurwić. to wszystko i tak pic na wode fotomontaż. kopiuj, wklej nawet Halinka potrafi zrobic. zero wrażenia. w ogóle nam to nie spędza snu z powiek. bynajmniej.
prosze nie pozdrawiac Pana z zębami od nas.

trampy
trampy - 2010-05-21 07:27
naprawde bajeczne miejsce.Raf na bronka lepiej wpadnij do Tajlandii razem z Radziem