Geoblog.pl    trampy    Podróże    Azja i tam gdzie nas trampy poniosą    rafa koralowa i podwodne łąki

rafa koralowa i podwodne łąki

Indonezja
Indonezja, Gili

Od stalicy do północnych wysp Gili prowadzi niesamowicie kręta,górzysta droga przy której rządzą małpie stada.
Gili w języku miejscowym oznacza wyspe.Do najbardziej znanych należą trzy małe wysepki:Trawangan,Meno i Air.My wylądowaliśmy na ostatniej Air.Wyspy są perfekcyjne do snorkelingu,otoczone są wielobarwną rafą koralową oraz trawiastym dnem(Łukasz dopatrzył się nawet metrowego żółwia).Pływanie przy Air było dość interesujące,prądy biegnące w koło wyspy ponosiły nas i w pływanie nie trzeba było wkładać większego wysiłku,unosiliśmy się na wodzie.
Wysepka idealna do byczenia się na plaży w spokoju bez naciągaczy i sprzedawców itp.
Jednym słowem git majonez :)

Multimedia (1)
  • rozmiar: 2,86 MB  |  dodano 2 lata temu

halina hrynkiewicz
halina hrynkiewicz - 2010-11-26 01:31
dzien dobry łukaszu. już od kilku miesiecy śledzę wasze podróże i najświetsza panienke o opiekę modły wnoszę. te zdjecia ,krajobrazy zapieraja dech w moich pomarszczonych cyckach. ostatnio z mamą na schodach z uznaniem zauważyłyśmy że nawet przestałeś golić nogi - zmężniałeś. a kto to jest ta kobieta -tragarz. twoja żona. ale jak chodzicie do kościoła(na zdjęciach nie ma?) to ona kapelusz chyba zdejmuje. no to alleluja i podwójna do przodu