Geoblog.pl    trampy    Podróże    Azja i tam gdzie nas trampy poniosą    Bohol

Bohol

Filipiny
Filipiny, Tagbilaran

Na Bohol pierwsze trzy dni spędziliśmy w Tagbilaran.Gdzie zrobiliśmy sobie wypady na plaże,malownicze czekoladowe wzgórza także odwiedziliśmy żywą maskotkę wyspy Tarsiera.
Kolejne trzy dni spędziliśmy pod namiotem na pobliskiej wyspie Panglao.Rozbijając się pierw na plaży Momo,która okazała się prywatnym terenem i mieliśmy ochroniarza jak i również ''rumowego'' kompana.Nastepne dwie noce siedzieliśmy pod palmami,gdzie od czasu do czasu rybacy wychodzili na połowy.
Na Bohol było przecudownie oby więcej takich miejsc.

rodzice
rodzice - 2010-12-24 15:06
Zdrowych, spokojnych i bezpiecznych Świąt Bożego Narodzenia kochani. Szkoda, że nie ma was z nami. Do zobaczenia za miesiąc.

monia i michal
monia i michal - 2010-12-31 21:18
najserdeczniejsze zyczenia noworoczne przesylamy z upalnego londynu. mamy nadzieje ze nastepny rok bedzie nie mniej emocjonujacy niz ten uplywajacy. zaraz wypadamy do camden town do pewnego klubu a po polnocy bawimy sie na lajbie vis a vis londynskiego kola. nie przeziebcie sie . do rychlego zobaczenia