Geoblog.pl    trampy    Podróże    Ameryka Południowa i tam gdzie nas trampy poniosą    My są w Brazyliero my companieros

My są w Brazyliero my companieros

Brazylia
Brazylia, Recife

Z lotniska taxą (30Reails) dojechaliśmy do Boa Viagem,gdzie znaleźliśmy najtańsze lokum w mieście(meta dla lubiących rozkosze seksualne,wynajem pokoi na godziny) 44Reails za pokój z łazienką bez okna,wiatrak przysufitowy.Początkowo miał być couch lecz koleś za późno dał znać-trudno.
Komunikacja z recepcją znikoma,nasz portugalski zerowy i jego angielski 0 sprawił,że dogadaliśmy się w pełni.Zostaliśmy na dwie noce.
Recife moloch bez charakteru.Wzdłuż kilku kilomertowej plaży ciągną się wieżowce.Na plaży ruch spory,wszędzie leżaki z pobliskich bud z piwkiem i przekąskami.Przyjemna brazylijska nuta słyszalna jest na okrągło.
Warte zobaczenia jest pobliskie miasteczko Olinda.XVI wieczne kolonialne budownictwo.Sporo saloników z przeróżnymi rękodziełami - przyjemne.Chyba większość molochów posiada takie miejsca kulturalne itp.żeby turyści mieli gdzie się podziać.

pierwsze wrażenia z Brazylii:
-ludzie naturalni,pozytywni,bardzo pomocni pomimo bariery językowej
-mało ludzi pali fajki
-uczciwi,nie chcą nas naciągać
-muza non-stop słyszalna-niezależnie czy to sklep muzyczny czy drogeria.Przy wejściach do sklepów wystawione duże głośniki.
-czujemy się bezpiecznie wbrew panującemu przekonaniu,że w Brazylii napadają i okradają(nie kusimy losu i nie szwędamy się nocą podejrzanymi uliczkami)
-niestety jest drogo

Multimedia (2)
  • muzyk pochodzący z Recife
    rozmiar: 3,67 MB  |  dodano 1 rok temu

• rozmiar: 0,00 B  |  dodano

rno
rno - 2013-09-10 07:38
No to jedziecie!
Dziady jesteście ze się nie odezwaliście jak byliście w Olsztynie. Mamy 200 Real które nam zostały i nie mamy z nimi za bardzo co zrobić, miały być dla Was ;)

pikoszki
pikoszki - 2013-09-10 11:33
haha...witamy i cieszymy sie, ze jestesni 'na fali' podrozniczej, czekamy na relacje. Jak dlugo tym razem sie powloczycie? Pzdr.

Przemek
Przemek - 2013-09-11 00:03
Jak to jest moloch średnio fajny, to chyba szczena mi odjedzie jak pokarzecie fajne rzeczy :)

mirka66 - 2013-09-11 09:32
Cudowne miejsca.Milego pobytu zycze.

trampy
trampy - 2013-09-15 01:23
Hej Ryniowie no daliśmy ciała ze spotkaniem,ale jak juz jesteści tacy dobrzy to mozemy podac wam nr konta ;-P pozdrówki z Rio

trampy - 2013-09-15 01:26
Witka Pikoszki i Mirka66 miło nam,że śledzicie naszą podróż...a włóczyć się będziemy aż sie kasa rozpłynie
pozdrawiamy :-)

tealover
tealover - 2013-10-09 08:51
jaki piękny kolor nieeeeeebaaaaaaa! :)