Geoblog.pl    trampy    Podróże    Ameryka Południowa i tam gdzie nas trampy poniosą    surfingowo

surfingowo

Salwador
Salwador, Playa El Tunco

Spośród bogatej oferty miejsc nad pacyfikiem jakie proponuje Salwador wybraliśmy Playa El Tunco,nieco bardziej zurbanizowane od pozostałych miejsc.Po sprawdzeniu większości noclegów wybraliśmy Papayas-hostel w którym poczuliśmy się jak na urlopie.
W El Tunco jest kilka knajpek,restauracji,fast foodów i z dwa małe sklepiki ze spożywką.Po większe zaopatrzenie ruszyliśmy do rybackiej mieściny La Libertad.Tam znaleźliśmy rewelacyjny rybny market umieszczony na betonowym molo w centum miasta.Ryby prosto z łódek trafiają na stoły handlarzy lub sami rybacy je sprzedają.Oferta ogromna ;poza bliżej nieznanymi rybami widzieliśmy płaszczki,kraby itp.Zaopatrzyliśmy się w spory kawałek świeżego fileta,żeby dużo nie dłubać w kuchni.

Playa El Tunco uważane jest za najlepsze miejsce do surfingu w Salwadorze a nawet w całej Ameryce Środkowej.Tym razem Łukasz nie odpuścił okazji pośmigania na fali.Po lekcji u instuktora na której szło naprawdę dobrze,ruszył sam na większą falę,gdzie już nie było tak łatwo.