Geoblog.pl    trampy    Podróże    Azja i tam gdzie nas trampy poniosą    siema reap

siema reap

Kambodża
Kambodża, Siem Reap
Przejechano 19218 km

Droga do Siem Reap biegła dużo dłużej niż to wynika z mapy na blogu.Przez to że większość dróg w Kambodży jest szutrowa,autobus musiał zrobić "lekki łuczek"na południe przez Kratie i Skuon gdzie była zmiana autobusu.Przez to podróż zajeła nam 15h.
Ulokowaliśmy się w rewelacyjnym miejscu Garden Village gdzie spać można już było od 1$ -dormitory (w kilka osób pod jednym dachem)Wzieliśmy osobny pokoik za 3$ ze ścianami z bambusa.
Samo Siem Reap okazało się całkiem ładnym miastem,na maksa turystycznym głównie przez pobliski Angkor (o tym w następnym wpisie)Posiada kilka pięknych świątyń ,budynków po kolonialnych i całkiem przyjemnych parków.

rodzice
rodzice - 2010-08-09 16:15
Kochani, jak obliczyliśmy( jeszcze dało się na palcach jednej ręki) dzisiaj mija 5 miesięcy od waszego wylotu z UK do Bombaju! Gratulacje!
Wszystkiego dobrego na dalsze wojaże.

Juras
Juras - 2010-08-10 21:44
Siemanko! W koncu nadrobilem zaleglosci i przeczytalem (prawie jednym tchem) wszystkie wpisy ;)
No, konkretnie tam macie, okolice przecudne, foty zajebiste - zyc nie umierac! :)
Pozdrowienia od naszej trojki!