Geoblog.pl    trampy    Podróże    Ameryka Południowa i tam gdzie nas trampy poniosą    Oaza Huacachina

Oaza Huacachina

Peru
Peru, Huacachina

Tak oryginalnego miejsca jak Huacachina po prostu nie moglibyśmy przegapić.Laguna z pustynnymi wzgórzami dookoła.Nie mogliśmy się napatrzeć.Postanowiliśmy zostać tu nieco dłużej.Zaraz po zalogowaniu się w hotelu ruszyliśmy piechotką do Ica jakieś 5km do najbliższego supermarketu.Gdyż w oazie nie ma żadnego sklepu tylko restauracje nastawione na bardziej zamożnych turystów niż my.Obładowani wróciliśmy rikszą.
Do dyspozycji gości hotelowych były dechy sandbordowe.Za pierwszym podejsciem nie mrawo nam to wychodziło.Lecz później gdy nasmarowaliśmy dechy woskiem i weszliśmy na bardziej stromą góre poszło znacznie lepiej.
Bajkowe miejsce...

Multimedia (1)
  • rozmiar: 0,00 B  |  dodano

Przem
Przem - 2014-01-09 18:52
no nie zjazdy po piasku - kurde a u nas nawet na kartasiowce nie można pozjeżdżać chyba ze po błocie :) sprzedajcie patent o smarowaniu tych desek to może na błoto też się nada :)
FOTY FOTY!

gracki
gracki - 2014-01-11 10:51
przepiekne i nietypowe miejsce, jak jakas fatamorgana :) super wygladacie opaleni i w formie :) do tego jeszcze takie nietypowe atrakcje, wyglada na swietna zabawe!! pozdry!